понеделник, 28 март 2011 г.

Ден трети

Правя удивителни открития.Сякаш всичко става за пръв път в света.
Двама души откриват любовта не само за себе си, но и за цял свят. По - богат става светът. Бих го обединила, ако потъпча чувствата си.
Откривам това чудо на природата - мъжа. Искам да избея един химн на мъжа.
- Ти си мой творец - твоето обятие ме създава.
Проникваш в мене, цял от необятност.
Чрез тебе аз ставам безбройна.
Сега разбирам. Слепешком съм вървяла към тебе. Все към тебе. Предоставяла съм се на силата да ме влече към тебе, далечния и смъртния. Знаех, че рано или късно ще те срещна.
Винаги ти беше в мене една липса, по - осезаема от всяко присъствие.
Осъмвам в твоите очи. Те ме откриват наново и цяла ме измислят. Утрото поруменява. Усещам загадъчната сила на любимия мъж: наново да ме претвори. Зажаднял, погледът ти извлича най - дълбоко скътани, спящи извори и корени в мене. Причинява ми остра болка, сякаш ме изтръгва от самата мене.
Възвисена, нова, непредвидена - себе си откривам като далечна звезда

Няма коментари:

Публикуване на коментар