понеделник, 20 юни 2011 г.

Животът скрит е в дребните неща, Бисерка Каменова.

Животът скрит е в дребните неща-
в жест най - обикновен, ала човешки,
в любима песен, слушана в нощта
в човек, умеещ да прощава грешки.

В усмивката на влюбени очи,
която търсиш твоя ден да сгрее.
В забравата на смелите мечти,
когато правиш опит за летене.

В стремежа да запазиш своя дух
свободен в несвободното ни време,
да не виниш за всичко някой друг
да не превръщаш обичта във бреме.

Във ручеите топли на кръвта,
в сълзите непринудено родени-
най-истински са дребните неща
и те остават спомени след време.

2 коментара:

  1. Стихотворението е от Бисерка Каменова.
    http://biserka-kamenova.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Разрових се и аз из нета и открих следното /цитирам буквално/:
    "Бисерка Каменова
    17.08.2010 01:12
    Радвам се, че това стихотворение се харесва. Написах го през 1997г. и го включих в моята дебютна стихосбирка "И търся огледало за душата", издадена през 1999г. То е публикувано в някои печатни издания с посочване на името ми като автор. Не ми е ясно по каква причина в някои блогове то започна да се представя като написано от Дамян Дамянов. Почитателите на този голям поет, сред които съм и аз, трябва да знаят, че в неговите стихосбирки няма стихотворение с такова заглавие и с такъв текст. Мисля, че и като стил то се различава от стиховете на Дамян Дамянов. Отправяла съм сигнали до администратори на блогове за грешка в посочване на авторството, която продължава да се възпроизвежда. Виждала съм такива сигнали и от мои читатели, но само в един блог поднесоха извинения за грешката. Налага се да посоча, че книгата ми, в която е публикувано стихотворението, е с ISBN 954 478 014 9."
    "

    ОтговорИзтриване